فروش ویژه لوله پلیکا
نوشته شده توسط : پایپ ایران

لوله پلیکا:

لوله پلی وینیل کلراید، لوله پی وی سی یا لوله پلیکا، نام های دیگری است که بر روی این لوله مقاوم می گذارند. لوله ها فلزی که به مدت طولانی کنار گذاشته شده اند و استفاده از آن ها به علت خوردگی و زنگ زدگی نادیده گرفته شده است. جاگزین عالی برای لوله های فلزی، لوله پلیکا است چرا که این لوله با داشتن فوایدی همچون: قابل بازیافت بودن، انعطاف پذیر، وزن سبک، نصب آسان و بادوام و... به یک گزینه پایدار و مقرون به صرفه تبدیل شده است. لوله پلیکا از پلی وینیل کلرید، یک ماده ترموپلاستیک ساخته شده است که می تواند به اشکال مختلف قالب گیری شود. از لوله پلیکا در زمینه های مختلف استفاده می گرد به ویژه انتاقل آب یا آبیاری لذا آن ها غیر سمی اند و همین امر سبب حفظ ایمنی آب آشامیدنی شده و در نتیجه برای سلامت انسان بی خطر و مضر نمی باشد.

تفاوت لوله پلیکا با لوله سبز:

در سال های اخیر به علت گسترش و پیشرفت اقتضادی اجتماعی، صنعت ساختمان سازی، مهندسی شهرداری، حفاظت از آب و... در زمینه های مختلف استفاده از لوله های با خواص منحصر به فرد رایج شده است. لوله پلیکا و لوله سبز دو نمونه از لوله های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. این لوله ها با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند که در ادامه به شرح دقیق آن ها پرداخته شده است. ماده اصلی لوله پلیکا، پلی وینیل کلرید است که نوعی ماده پلیمری وینیل است. لوله پلیکا نوعی محصول لوله با چقرمگی قوی، مقاومت حرارتی خوب و شکل پذیری خوب است. لوله پلیکا از دیواره های صاف که نقش ضد آب و ضد پیری را ایفا می کند، تشکیل شده است. لوله پلیکا با توه به مشخصات در زمینه های کشاورزی، معدن و.. مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب با اتصالات متنوع و چسب پی وی سی، لوله پلیکا را به هم متصل می نماید تا یک سیستم قوی و یکنواخت اجرا شود.

لوله سبز که موادی با نام کامل کوپلیمر تصادفی پلی پروپیلن است که برای لوله های آبرسانی (PPR) عالی است، چقرمگی خوب، استحکام بالا، عملکرد پردازش عالی، مقاومت در برابر خزش خوب در دما های بالاتر و دارای مزایای منحصر به فرد شفافیت بالای پلی پروپیلن کوپلیمر تصادفی است. رابط لوله سبز از فناوری ذوب داغ استفاده می کند و لوله ها کاملاً با هم ذوب می شوند ، بنابراین پس از نصب و آزمایش فشار ، دیگر پیری و نشت آب مانند لوله های آلومینیومی  و فلزی وجود نخواهد داشت.

مواد اولیه مختلف:

همانطور که اشاره شده لوله سبز از پلی پروپیلن کوپلیمر ساخته شده است، و لوله پلیکا از پلی وینیل کلرید تولید شده است و یکی از عمده تفاوت های میان این دو لوله می باشد.

ضخامت دیواره های مختلف:

براساس ضخامت دیواره ها، لوله های سبز می بایست قطر بیشتری نسب به لوله های پلیکا داشته باشد و دلیل دیگری که تفاوت میان این دو را آشکار می کند، ضخامت و قطر آن هاست.

 قیمت های مختلف:

از دلایل دیگر که نشان دهنده تفاوت میان لوله پلیکا و سبز است، قیمت آن دو می باشد. به طور کلی قیمت لله ها دارای ثابت نمی باشد اما لوله پلیکا نسبت به لوله سبز دارای قیمت پایین تری می باشد که یکی از مزایای مهم لوله پلیکا به شمار می آید.

کاربرد لوله پلیکا و لوله سبز:

زمینه های که از این دو لوله استفاده می گردد، یکسان نمی باشد و از لوله پلیکا در زمینه های ساختمان سازی، زهکشی، آبیاری و.. استفاده می شود  که 60 درصد از آن در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. اما لوله سبز با توجه به خصوصیات برای سیستم های آب و گرم سرد استفاده می شود.

تفاوت رنگ:

لوله های پلیکا اغلب در سه رنگ، طوسی، سقید یا آبی قابل طراحی هستند در حالی که لوله های سبز دارای رنگ سبز و سفید می باشند.

عملکرد متفاوت:

لوله پلیکا نسبت به لوله سبز سنگین تر است و مقاوم بهتری از لوله سبز دارد و همچنین نصب آن دو آسان است اما برای نصب هر کدام از آن ها نیازمند به تجهیزات و ابزار های خاصی است، هر دوی آن ها دارای طول عمر مشخصی با توجه به نوع عملکرد و کابرد و شرایط نصب دارند.

زمینه های کاربردی لوله پلیکا:

در بسیاری از صنایع، برای انتقال مایعات و سیالات از لوله ها و محصولات متنوعی استفاده می شود و نقش مهمی در صنایع دارند که در جامعه مدرن ما، وجود کیفیت و مقاومت بالای آن با اهمیت می باشد. آن ها آب، گاز، فاضلاب و ... را حمل می کنند و خدمات ضروری را برای صنایعی مانند خطوط لوله نفت و گاز طبیعی، نیروگاه ها، تاسیسات فرآوری شیمیایی، پالایشگاه ها، کارخانه های فولاد، کارخانه های کاغذ و بسیاری دیگر ارائه می کنند. این لوله ها برای کاربرد های لوله کشی برای مصارف خانگی، صنعتی و تجاری استفاده می شود. آن ها با استفاده از فرآیند های شیمیایی و دستگاه های مدرن و جدید تولید می شوند. آن ها را می توان در رنگ های مختلف و ابعاد و اندازه های متنوع یافت. لوله های پلیکا که معمولاً به عنوان پلی وینیل کلراید (PVC) شناخته می شوند، می توانند دما های بالا و دمای پایین و همچنین فشار های بالا را تحمل کنند. این لوله ها در مقایسه با سایر لوله ها ارزان هستند. آن ها را می توان بدون هیچ مشکلی برش داد، خم کرد و شکل داد. به غیر از خواص مکانیکی خوب، آن ها از نظر شیمیایی بی اثر هستند. لوله های پلیکا را می توان به راحتی بازیافت کرد.

نحوه تولید لوله پلیکا:

برای تهیه یک لوله پلیکا با کیفیت باید طبق فرآیند و شیوه های خاصی انجام داد. قبل از انجام فرآیند، رزین پی وی سی با نرم کننده ها، تثبیت کننده ها، روان کننده ها و پرکننده ها برای بهبود فرآیند و پایداری محصول ترکیب می شود. مواد تشکیل دهنده و رزین پی وی سی در یک میکسر با سرعت بالا مخلوط می شوند. پس از اتمام این مرحله رزین به دست آمده وارد دستگاهی به نام اکسترود می گردد که در یک محفظه گرم و بر اثر حرارت ذوب می شوند. با اتمام مرحله اکسترود، لوله پلیکا تولید شده وارد مرحله ای به نام خنک شدن می گردد و در سایز و ابعاد مختلف برش داده می گردد. پایپ ایران تولید کننده لوله پلیکا با اهمیت نیاز شما، لوله های پلیکا را در خط تولید پیشرفته و مجهز تولید و طراحی می کند و در تمام مراحل بررسی های لازم ساخت و تولید و استاندارد ها چک و بررسی می شود تا محصول نهایی قدرتمند و از لحاظ تولید و ساخت بی نقص باشد.

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلیکا را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

 

 





:: برچسب‌ها: فروش لوله پلیکا- قیمت لوله پلیکا- تولید کننده لوله پلیکا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: